2011. december 20., kedd

Sugarloaf koncert

A medgyesegyházi Hooligans koncert után beállt a nagy csend számomra koncertek terén. Már csak azért is, mert szeptember második  felét és az októbert is végigdolgoztam, hála a népszámlálásnak. Viszont november közepére kilátásba került egy buli, méghozzá a Csaba Center tizedik születésnapja november 19-én. A tavalyi is nagyon különleges volt, hiszen akkor a Hooligans volt az este fő attrakciója. Az idei fellépők közül viszont csupán egy volt olyan, amire azt mondtam, hogy érdemes átmenni, a Sugarloaf. Korai tinikorom kedvenc bandája, 14 éves koromban odavoltam értük és egy dalukért különösen: Ez a Vadvirág, mert pont a legjobbkor fogott meg és húzott a rockzene felé, mikor nem találtam a helyem utat mutatott. A lázadás, vadság, őrület és a rock 'n roll útját. Ezért jelent nekem mind a mai napig rengeteget ez a dal. Igaz, azóta változott a Sugarloaf zenekar és én is, de reméltem, hogy ezt a dalt is eljátsszák.
Elég sokáig hezitáltam rajta menjek-e vagy sem, végül Klau és Niki, akiket még a medgyesegyházi Hooligans koncerten ismertem meg, rávettek, hogy menjek. A buli előtt két nappal még egyszer átmentem Csabára, ugyanis egy kedves fodrász ismerősöm felvételizett a Csaba Center harmadik emeletén lévő szépségszalonba és engem kért fel modellnek. Így búcsút vettem eddigi hosszú hajzuhatagomtól, és beköszöntött a rövid tépett séró időszaka.
A buli napján szombaton kicsit korábban keltem, mint szoktam, olyan nyolc óra körül. Még ezt-azt megcsináltam, majd dél körül nekiláttam készülődni. Mivel rémesen hideg volt aznap, így kicsit gondolkoztam, mint is vegyek fel, végül kitaláltam: harisnya, fekete cicanadrág, fekete lazább felső, a kockás miniszoknyám és cipzáros pulcsi és a fekete csizmám.
Miután elkészültem kisétáltam buszmegállóba, majd irány Csaba. Háromnegyed három körül ugrottam le a buszról a Csaba Center megállóban, majd futás át a zebrán, be a Centerbe és fel a másodikra a mozihoz, mert a Facebookon megbeszéltek szerint Klauék ott vártak. Így is volt, mikor megláttuk egymást, egyből egy-egy nagy ölelés és négy puszi járt mindenkinek, majd elindultunk a Centerben, közben dumáltunk. Nem sokkal később Niki és Szilvi bementek a moziba Twilight-ot nézni, mi pedig Klauval grasszáltunk tovább a Centerben.
Először a mosdót vettük célba, ahol megejtettünk egy sminkelést, majd kicsit tükörpózerkedtünk. Utána lementünk a színpad előtti tömeg mögé, ahol akkor már VV Béci csinálta a hangulatot. Mi pedig hátul a tömeg mögött elkezdtünk Hooligans dalokat énekelni :D. Amikor meguntuk Bécit, elléptünk az egyik liftbe, ahol a tükörben pózoltunk, bár az így készült fényképek nem sikerültek jól, így megkértünk egy a liftbe beszálló csajt, hogy csináljon rólunk képet. Persze meg is kaptuk, hogy nem vagyunk normálisak. Aztán, ahogy leért a földszintre a lift, mi is kiszálltunk és elindultunk a színpad felé, mikor is megláttuk, hogy jön velünk szembe Béci, mi pedig, mint a fanatikus rajongók, elkezdtünk szaladni utána, hogy "BÉCIIIIII Légyszíves és egy képet!!!!" majd az egykori villahős beszállt az egyik liftbe, pont abba, ahol mi is voltunk előtte egy perccel és megette őt a tehén.
Miután Béci elment, mi Klauval felmentünk a másodikra a mozihoz, mivel akkor már Nikiék is kijöttek, így együtt mentünk le a színpadhoz, ahol akkor már Király Viktor énekelt. Közben csatlakozott hozzánk Móni is, így együtt nekiindultunk a tömegnek és kissé előre dúródtunk, hogy legyen helyünk az első sorban. illetve akkor még a másodikban, ahol is találkoztunk másik Hooligán társunkkal, Messyvel. Majd miután Viktor lenyomta a műsorát bevettük magunkat az első sorba. Ott aztán ismét előjött belőlünk az őrültebbik énünk, a lányokkal elkezdtünk fotózkodni és a képeket Facebookra tenni. Majd énekelni kezdtem, a kedvenc dalomat, amibe egy idő után mindenki bekapcsolódott, még a műsorvezető, Orosz Barbara is odajött hozzánk, elém tartotta a mikrofont, hogy énekeljek abba és utána mondott valami olyasmit is, hogy jelentkezzek az X-faktorba, mert lehet, hogy jövőre már én leszek ott a Center színpadán. Hahahaa... De azért aranyos volt, csinált velünk egy közös képet.
Közben megérkeztek a Sugarloaf zenekar tagjai is, legelőször Szabi bukkant fel előttünk, neki el is sütöttem a régi, még a Vadvirág klipjéből ismert dumát, hogy "Zenés terápia lesz. Öltönyben."Persze ő egyből értette, miről beszélek, később hangoláskor pedig telefonnal felvette ahogy Niki, Klau és én a Vadvirágot énekeljük. Szóval már jó hangulatban voltunk a koncert előtt is.
Majd eljött a fél nyolc, Ati, Balázs, Szabi és Heni pedig kirobbantak a színpadra és egy fergeteges buli vette kezdetét. Sorra jöttek a jobbnál jobb dalok, igaz, eleinte az újabbak, amiket én már nem annyira ismerek, de a régebbiekre, mint pl. Szingli lány és Tánc megazene, nagyokat buliztam. Illetve az új dalok közül, ami a legjobban bejött, a Szervusztok celebek! volt. Aztán felcsendült egy másik kedvenc dalom is, a Barbie, amit teli torokból énekeltem és közben ugráltam rá, ugyanúgy mint a Neoton-feldolgozás Nyár van-ra. És persze Henivel is sikerült közben lepacsizni. Majd következett a levonulás színpadról és az elég erőteljes visszataps, amit a nagy-nagy kedvenc dal, a Vadvirág. Na itt nem volt mese, őrültként tomboltam, mint ahogy velem együtt Klau és Niki is. Szilvi és Móni visszafogottabban, de Móni közben még a kérésemre fel is vette a Vadvirágot. A koncertet pedig a Luftballon zárta, ami ugyebár Nena 99 Luftballon című '84-es slágerének feldolgozása. Azt pedig majdnem mindegy milyen verzióban tálalják elém, imádom.
Koncert után, mint Barbitól megtudtuk az első emeleten volt a dedikálás így soroltunk is a mozgólépcsőhöz, hogy minél hamarabb feljussunk. Ez sikerük is, így első vonalból vártuk a bandát. Először mindenki kapott egy-egy autogramkártyát, amit mind a négyen aláírtak, én pedig elmondtam Heninek, hogy nagyon örülök, amiért eljátszották a Vadvirágot, nekem még mindig az a kedvencem. Az aláírás osztogatás után pedig jött a fényképezkedés, mindenki fotózkodott mindenkivel. Először külön-külön a tagokkal, majd csoportos képek is lettek. És mert nagyon tetszett nekünk Heni cipője, Klau már a koncert alatt is le akarta fényképezni, csak akkor nem sikerült, így két közös kép közt kértük meg őt, hadd fényképezzük le azt a bizonyos lábbelit.
Miután mindenkinek lett mindenkivel közös képe, még Messyvel is fotózkodtunk kicsit, majd magunkra kaptuk a kabátot és kicsit grasszáltunk tovább, illetve beugrottunk az egyik üvegfalú liftbe nézni a Bikini koncertet. Aztán hirtelen megváltunk egy alakot a hátán Hooligans Crew feliratú pulóverben és már ettől totál bezsongtunk. Ennek örömére ki is léptünk a liftből és a Jankay kávézó mellett néztük tovább a koncertet, illetve nosztalgiáztunk. Aztán Niki, Klau és Szilvi elindultak a kocsihoz, ami hazavitte őket, mivel nekem még sok idő volt a busz indulásáig, így Mónival ketten tettünk egy kört Csabán a sétálón, majd mivel ő már fázott, így hazament, én pedig a buszhoz, ami nemsokára jött is, így már este tizenegykor otthon is voltam. Még átöltöztem, majd egy forró teával leültem Facebookozni. Közben Klauék is hazatértek így rögtön ki is beszéltük az élményt, másnap pedig már mentek a képek Facebookra. Mint ahogy később a videó is, amit Szabi vett fel rólunk.
Egy szó, mint száz, nagyon jó kis buli volt, nem bántam meg, hogy elmentem. Már csak azért sem, mert élőben tombolhattam az örök kedvenc dalomra. Ja és azóta mi lettünk a "Vadvirág Fanok Békéscsabán". Klauval és Nikivel azóta is téma minden aznap elkövetett őrültségünk. Ha jövőre is lesz valahol Sugarloaf koncert a közelben, tuti ott a helyünk!

És a buli képei:

Klauval a liftben

Nikivel

Befoglaltuk a placcot

Orosz Barbi volt a műsorvezető

"Vadvirág Fanok Békéscsabán"-a videó

A koncert

Atival

Balázs és én

Szabival

Két Vadvirág

Heni cipője

A csajok és a Sugarloaf

Klauval és Messyvel

Niki és Mess

Hazaindulás előtt

És mint már írtam, legközelebb az óévbúcsúztató emlékeit hozom el nektek. Addig is rock 'n roll!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése